Dziennik Marki Marzeń
(ebook w formie PDF)
Cena: 69 zł
*Kupując ebooka zgadzasz się na warunki Polityki prywatności.
O CZYM JEST EBOOK
To narzędzie które, odkryje to co tkwi głęboko w Twoim wnętrzu. Pozwoli Ci zbadać dogłębnie swoje preferencje i możliwości.
ALE UWAGA!!! Musisz być w pełni gotowa na to co się zadzieje. A zadzieją się niesamowite rzeczy.
Dziennik jest niezbędnym krokiem w procesie budowania autentycznej marki. Marki płynącej z Twojego wnętrza. Marki z której będziesz dumna i która będzie Cię prowadzić do wymarzonego sukcesu.
Dziennik pozwala odpowiedzieć na wiele nurtujących Cię pytań. W procesie głębokiego skupienia odpowiedasz na pytania, a następnie na ich podstawie wyciągasz wnioski, które pozwola Ci zbudować strategię Twojej marki.
Dziennik pomaga uporządkować myśli i znaleźć właściwą drogę. Pomaga dokładnie określić co powinnaś robić i w jaki sposób, bez narzucania rozwiązań z zewnątrz, które kompletnie do Ciebie nie pasują.
Dziennik Marki to:
- 37 stron w formacie pdf
- 5 stron wprowadzenia i wyjaśnienia jak korzystać z narzędzia
- 21 stron konkretnego działania
- 11 stron na podsumowanie i wyciągnięcie bardzo głębokich wniosków
O AUTORCE
Jestem Strategiem Marki, właścicielką agencji brandingowej Alltida. Więcej o mnie na stronie:
Monika Wyderka-Chodak
RECENZJE
Dziennik Marki Marzeń to narzędzie dzięki któremu odpowiesz sobie na pierwsze i najważniejsze pytanie podczas budowaniu marki i biznesu: Co robić by się spełnić zawodowo i zarabiać?
Monika opracowała 21 ćwiczeń, w których zaprasza do zajrzenia w głąb siebie, by odnaleźć odpowiedzi na pytania które stawia sobie każdy (lub postawić powinien), kto chce zbudować solidną markę i biznes.
Być może wyda ci się to na początku dziwne, ale masz w sobie wszystkie odpowiedzi, jedyne co musisz zrobić to wydobyć je na światło dzienne, a Monika Ci w tym pomoże.
Narzędzie świetne, przede wszystkim z jednego podstawowego powodu.
Dopiero mając działać zgodnie z harmonogramem zdałam sobie sprawę, że ciężko naprawdę wygospodarować te 20-25 minut dziennie na bycie tylko ze sobą.
Myślę jednak, że jest to de facto niezbędne w sytuacji tworzenia własnej marki ale i nie tylko. Właściwie każdy człowiek powinien mieć te kilka chwil niezmąconych telefonami, dziećmi i innymi rozpraszającymi bodźcami.
Przywykliśmy do wykonywania kilku rzeczy na raz, aby nigdzie nie uciekał czas i móc „odhaczyć” z listy „do zrobienia” jak najwięcej. Jednak aby się rozwijać, wyznaczać cele niezbędne są przemyślenia.
To wspaniałe narzędzie dla osób poszukujących, dla takich, które planują otworzyć własną działalność.
Dla osób, które już prowadzą swoje firmy również. Po to, aby zobaczyli czy podążają w odpowiednim kierunku, aby uświadomili sobie czego im brakuje, czego potrzebują.
Ja wiem, że podążam we właściwą stronę, ale też nie ogranicza mnie to w żaden sposób w działaniu na innych polach i w zupełnie innych kierunkach.